Zákazníka si udržte

Pokud se na vašem webu nic neděje, zákazník se začne nudit. Komunikujte se svými zákazníky díky technologiím 21.století. Sociální sítě, newslettery, mobilní aplikace. Informujte klienta o novinkách a akcích. Ptejte co se jim líbí a díky radám zdokonalujte svou společnost.

Chyťte a nepusťte

Zákazníka jsme přivedli na web, vaše firma ho zaujala a objednal se. Nyní je z něj nový zákazník, kterého si musíte udržet. Bohužel v dnešní době nestačí, abyste měli perfektní služby a milý úsměv. Konkurence je vysoká a klient bude stále přemýšlet, jestli není někde jinde trávník zelenější. Musíte ho tedy uchlácholit, držet v pozoru a být pro něj stále atraktivní.

Klient musí vidět, že vaše firma žije. Sociální sítě se hýbají, na webu máte nové akce, učíte se a zdokonalujete se. I klientovi s nejlepší pamětí se může stát, že mu vypadne jméno vaší společnosti. Připomeňte se mu. Pošlete mu newsletter s novinkami, upozorněte ho smskou na slevovou akci, na Facebooku mu před vánoci nabídněte dárkový poukaz pro příbuzné.

Najměte nové poradce – zadarmo

il_570xn-419402149_jxhnI když vymyslíte dokonalý podnik už od samého začáku, pokud jej nebudete invovat, klienti půjdou časem jinam. Není lepší zaměstnanec, který by vám řekl, co děláte špatně – než váš vlastní klient. Ptejte se, zajímejte se. Skvělý pocit v klientech vyvoláte tím, že vás bude zajímat jejich názor. Snažte se jim vyjít vstříc. I malá změna může strhnout obrovskou vlnu popularity. Něco co by vás ani nenapadlo, může zákazníkům přinést pocit klidu a pohody. Věřte instiktům a názorům svých klientů. Jen díky tomu s vámi zůstanou a doporučí vás všem známým.

Jak si udržet zákazníky? Jak pro ně zůstat stále atraktivní společností? To a mnoho dalších rad od marketingového poradce. Zažádejte si o kalkulaci zdarma ZDE.