Zákazníci vás chtějí najít

Věděli jste, že pouhých 8% lidí při hledání ve vyhledávačích překlikne i na druhou stranu výsledků? A že i když vás někdo hledá cíleně, tak pokud vás nenajde do minuty a půl, tak klikne na web konkurence?

Vyhledávání služeb ve 21. století

Nostalgii stranou, zlatým stránkám už odzvonilo. Doby, kdy je měl doma každý jsou nenávratně pryč, a především mladší a střední generace, si vybírá služby z 80% jenom na internetu. Zbylá procenta dopadají na osobní doporučení od přátel či rodiny a na doporučení z televizních reklam atp.

Ze zkušeností vím, že pokud nejste v dnešní době na internetu, tak neexistujete. Pokud si chci vybrat kadeřnictví, projdu si ve vyhledávače kadeřnictví v okolí, porovnám ceny, jak se mi líbí jejich web, jak na mě působí, co nabízejí – vyberu nejlepší a objednám se. To že mám kadeřnictví i u nás v ulici, mě vůbec nezajímá. Nemají web, tudíž bych musela vstát, jít se podívat, kdy mají otevřeno, pak se tam vrátit a vyptávat se na to co dělají a jaké mají ceny. Tohle dělá už naprosté minimum lidí.

Nebuďte neviditelní

blind-leading-blind-hiking-artist-basecamp-gtnlet-clipartNezaložením webových stránek, přicházíte o desítky (v některých případech i o stovky) klientů denně. Můžete být nejlepší restaurace v republice, mít nejnižší ceny, nejzajímavější sortiment a nejkrásnější výzdobu interiéru. Bez internetu se o vás dozví pouze 1/4 potenciálních klientů.

Samozřejmě i bez internetu lze podnikat. Pokud máte velmi lukrativní místo na Václavském náměstí, stovky přátel, kteří předají pozvání dalším přátelům a ještě nabízíte něco o čem lidé nepotřebují žádné informace navíc, tak nemusíte vyhledávat žádné zviditelnění.

Zajímá vás kalkulace vytvoření nového webu? Správy eshopu nebo se chcete jen dozvědět co děláte v marketingu špatně a jak získat nové klienty? Zažádejte si o kalkulaci zdarma ZDE.


>>> Čtěte pokračování na: Zákazníci vám chtějí rozumět