Zákazníci vám chtějí rozumět

Dlouhé nesrozumitelné texty, odborné výrazy, přehnané chvástání. Nejen to odradí až 83% nových klientů. Získejte si je ihned, zaujměte je výstižným, dobře čtivým textem a příjemným designem. Nechlubte se ale předkládejte fakta o vašich úspěších.

Všechno nebo nic

0006790913_10Máte tedy vytvořený web, který je dobře zoptimalizovaný, případně na něj míří reklamy. Máte adresu v mapách, zápis v katalogu firem a váš profil na Facebooku nikdy nespí. Klienti vás tak mohou poměrně snadno najít a otevřít si vaši stránku. První fázy máte hotovou. Nastává druhá, neméně důležitá.

Zákazníka musíte dostatečně zaujmout. Sdělit mu vše a přitom jej nezahltit kvantem textů. V této fázy dělají podnikatelé často chybu. A to především tím, že se snaží sami vytyčit body, které jsou podle nich důležité pro klienty. Ovšem především v této fázy by neměli zapomínat na marketingového odborníka. Ano, samozřejmě v jejich oboru lajka – ale o to bližšího novým klientům.

Co zajímá zákazníka

Vaše potenciální klienty většinou nezajímá jaké nové technologie, s anglickými jazykolamovými názvy, používáte. Mnohem víc je zajímá, jak vypadá konkrétní výsledek. Co si od vás odnesou, k čemu jim to doma bude a jaký z toho budou mít pocit.

Profesionální marketingový odborník, dokáže z nabídky vašich služeb, vybrat to nejlepší, to čím se lišíte, čím klienty zaujmete a díky čemu se za vámi objednají.

Láska na první pohled není mýtus

51b14171c015f-image_Texty na webu ovšem nejsou jediná komodita, kterou na zákazníka působíte. Nevěříte v lásku na první dojem? V internetovém marketingu to funguje na 100%. Představte si klientu Alenu, která si vybírá nový salón, kam bude chodit na manikúru. Výzkumy dokazují, že tak, jako Alena, si nového dodavatele služby, vybírá 88% uživatelů internetu.

  • Alena si otevře oblíbený vyhledávač a do něj zadá: Manikúra Praha 6.
  • Vyskočí ji několik oken, klikne na první 3 stránky, které se jí otevřenou ve vedlejších oknech.
  • Postupně si začne prohlížet otevřené stránky. Rozklikne první. Stránka je velmi obyčejná, bílá, ničím zajímavá. Obsahuje jenom soupis služeb a telefon. Alena otráveně zavírá. Nemá chuť volat a se špatným signálem zjišťovat kolik by ji stála nová manikúra.
  • Otevře druhou stránku. Vypadá o dost lépe, ačkoli je designově spíše nezajímavá a neutrální. Klikne na kolonku „O nás“ a když vidí celou A4 souvislého textu, nezkouší číst ani první řádek. Klikne na ceník a najde si francouzskou manikúru. S cenou je spokojena. V menu ji zbývá už jen položka Kontakty a tak si je otevře, prohlédne si umístění salónu a stránku se nechá otevřenou, aby nezapoměla telefonní číslo.
  • Otevře třetí stránku. Zajímavá grafika na ni udělá hned dojem. Příjemné barvy ji nutí popřemýšlet, jestli by neměla francouzkou manikúru ozvláštnit něčím barevným. Autentické reference klientek ji přesvědčí, že tady opravdu nehty dělat umí. Proklik na facebookové stránky ji ukáže spoustu kladných hodnocení od stálých klientek. V ceníku je cena shodná se stránkou číslo 2. V kontaktech zjistí, že salón je trochu dál než číslo 2, ale může se objednat ihned přes webový formulář. Neváhá, formulář vyplňuje a za pár minut ji přijde potvrzení o objednávce.
  • Velmi často také nastane situace, kdy si klientka prohlídne všechny weby a řekne si, že se rozhodne až později (případně musí odběhnout pro ratolest do školky atp.). Vrátí se a mezitím se počítač rozhodl nainstalovat „tolik potřebné“ aktualizace. Tudíž se restartoval a nalezené stránky jsou ty tam. Zakleje a otevře si vyhledávač znovu. Zadá potřebné heslo. První ani druhý web si nepamatuje, neví jak vypadal, nebyl výrazný, ničím zajímavý, nevzbudil v ní žádné emoce. Třetí web si pamatuje, barevný podtón, příjemný pocit. Vyhledavač vychrlí výsledky a ona podle miniatur webu okamžitě klikne na správnou ikonku. Nepamatovala si jméno salónu, ani kde sídlí. Pamatovala si jen design a ten správný pocit, který ji převedl zpět a díky kterému se teď objedná a stane se z ní pravidelná zákaznice.

Rozumíte tomu, proč si Alena vybrala třetí web? A proč by si ho vybrala většina hledajících? Tipů jak klienta udržet na webu, ukázat mu co potřebujete a vést ho správným směrem až k objednávce – jsou desítky. Dělejte marketing chytře.

Přijďte se poradit a už neztrácejte zákazníky ani minutu. Zažádejte si o kalkulaci zdarma ZDE.


>>>Čtěte pokračování na: „Zákazníka si udržte